Tuturor ne plac surprizele. Acestea sunt modalitatea perfectă de a adăuga sclipire unei săptămâni plictisitoare și de a crea amintiri amuzante cu oaspeţii afacerii voastre sau cu echipa voastră. Ne petrecem atât de mult din timpul nostru, trecând prin stări de agitaţie, stres, luptând cu sarcinile atribuite și îngrijorându-ne asupra viitorului. Surpriza este minunată pentru… Citește în continuare Surpriza sau cum puteți să rămâneți în mintea oaspeților afacerii voastre?
Idei și sfaturi Ospitalitate
Clientul misterios- strategie pentru îmbunătățirea serviciilor în hoteluri
Satisfacția clienților și nivelul serviciilor din hoteluri se măsoară cel mai des în două feluri: prin completarea unor chestionare cu diverse întrebări (în cameră, la recepție sau online) și prin metoda clientului misterios. Unul dintre dezavantajele chestionarelor este că majoritatea oaspeților hotelurilor nu acordă o atenție deosebită acestora, iar adesea rămân necompletate sau incomplete.… Citește în continuare Clientul misterios- strategie pentru îmbunătățirea serviciilor în hoteluri
Cum crești performanța echipei și veniturile companiei prin limbajul non verbal
Dacă titlul pare interesant, vreau să îţi prezint una dintre tehnicile de succes pe care o poţi aplica în relaţia cu clienţii tăi. Instruieşte angajaţii să prevadă nevoile clienţilor folosind citirea limbajului corpului. Cum şi De Ce? Multe companii din întreaga lume aleg să îşi instruiască propria echipă. Nu doresc doar să răspundă… Citește în continuare Cum crești performanța echipei și veniturile companiei prin limbajul non verbal
7 lucruri puternice pe care le putem învața de la Marilyn Monroe despre feminism
Ziua de 8 Martie este cunoscută în întreaga lume ca Sărbătoarea Internațională a Femeii. Luna martie este prima lună de primăvară, luna în care natura renaște și razele soarelui încep să ne încălzească inimile. Această zi simbolizează emanciparea femeii, lupta femeilor pentru dobândirea unor drepturi și a egalității cu bărbații, dar și încercările de natură culturală… Citește în continuare 7 lucruri puternice pe care le putem învața de la Marilyn Monroe despre feminism
6 idei pentru servicii memorabile în afacerea ta
Afacerile din domeniul ospitalității încearcă să își impresioneze clienții cu diverse activități și surprize, fie că sunt sărbătorile de iarnă, cele pascale sau perioada vacanțelor. Hotelurile și restaurantele din întreaga lume vor constant să ofere ce au mai bun, încercând să se deosebească de competiție. În acest articol vom discuta despre cum unele afaceri hoteliere… Citește în continuare 6 idei pentru servicii memorabile în afacerea ta
Motivele principale pentru care clienții nemulțumiți nu se plâng
Toate afacerile vor sa ofere ce au mai bun clienților proprii. În perioadele încărcate este bine să fiți atenți la serviciile oferite, la modul în care reacționează clienții și inclusiv la modul în care aceștia nu reacționează. De cele mai multe ori, acest lucru ne spune foarte multe despre produsele sau serviciile noastre. Au… Citește în continuare Motivele principale pentru care clienții nemulțumiți nu se plâng
Noi trenduri în Relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
Numeroase trenduri apar în industria serviciilor și a relaționării cu oaspeții afacerii noastre. Aceste trenduri reflectă felul în care clientul abordează interacțiunea cu afacerile și modul în care acestea sunt pregătite să îi răspundă. Trendurile se referă la promptitudinea răspunsului, posibilitatea de a-și exprima direct părerea despre companie, externalizarea serviciilor de relații cu clienții sau… Citește în continuare Noi trenduri în Relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
Oare știm ce implică marketingul unui Restaurant?
Marketingul unui Restaurant reprezintă o artă și o știință în același timp care adesea pentru proprietarii de afaceri cu restaurante sunt învăluite în mister. Din păcate, mulți oameni de marketing nu vor ca tu să afli adevărul. Ei vor să te facă să crezi că doar sute de Facebook ads, Google ads, câteva video realizate,… Citește în continuare Oare știm ce implică marketingul unui Restaurant?
Angajăm persoane să fie fața afacerii noastre. Dar știm ce trăsături de personalitate să căutăm?
Companiile românești depun nenumărate eforturi pentru a-și automatiza afacerea și interacțiunea cu oaspeții afacerii lor, pentru a optimiza procesele de interacțiune cu aceștia, pentru a crea sisteme care să le creeze imaginea unei organizații unde Customer Service-ul este extrem de important. Dar automatizarea te poate duce doar până la un anumit punct: oamenii vor face… Citește în continuare Angajăm persoane să fie fața afacerii noastre. Dar știm ce trăsături de personalitate să căutăm?
Cât de important este să asculți în relaționarea cu oaspeții afacerii voastre?
Cinci metode principale de comunicare sunt folosite în cazul interacțiunilor eficiente cu oaspeții afacerii noastre: 1. Ascultarea: Abilitatea de a auzi și de a înțelege ceea ce spune vorbitorul. 2. Scrierea: comunicarea prin utilizarea cuvântului scris, astfel încât alții pot înțelege mesajul transmis. 3. Vorbirea: a exprima verbal, folosind cuvinte și terminologie pe care ceilalți… Citește în continuare Cât de important este să asculți în relaționarea cu oaspeții afacerii voastre?
De ce sunt importante calitățile de negociator în relațiile cu oaspeții afacerii noastre?
Într-un mediu profesional, s-ar putea să nu existe soluții ușoare la provocările întâmpinate. Plângerile, solicitările și problemele legate de oaspeții afacerii noastre trebuie soluționate într-un mod eficient. O metodă eficace și, în același timp constructivă de rezolvare a problemelor este de a-l întreba direct pe clientul nostru ce consideră că poate rezolva problema. În timp… Citește în continuare De ce sunt importante calitățile de negociator în relațiile cu oaspeții afacerii noastre?
Cum marketingul excepțional poate ucide un business slab
Numeroase companii cheltuiesc mii și zeci de mii de euro pentru a promova un produs inferior și servicii sub medie. Când vrei să promovezi o pungă goală, ghici ce se va întâmpla? Vor afla toți că e o pungă goală. Marketingul excepțional de tipul "Suntem dedicați excelenței", "Veți trăi momente memorabile la noi", "Vă stăm… Citește în continuare Cum marketingul excepțional poate ucide un business slab
Ultima regulă de bază în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
PASUL 4- SĂ FACEM CEEA CE ESTE CORECT: PROBLEME ETICE Ultimul pas al regulilor de bază în relaționarea cu ai noștri clienți se ocupă de situațiile etice. Să fii etic înseamnă să fii cinstit, să faci ceea ce trebuie și să fii responsabil pentru acțiunile tale. Fiți mereu cinstiți Sinceritatea demonstrată în orice moment vă… Citește în continuare Ultima regulă de bază în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
A treia regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
PASUL 3- ATITUDINEA POZITIVĂ ȘI ÎNCREZĂTOARE ÎN RELAȚIONAREA CU OASPEȚII AFACERII REPREZINTĂ TOTUL Adesea oamenii nu își vor aminti cum erați îmbrăcat, care era culoarea cămășii voastre sau exact ce cuvinte ați spus, dar cu siguranță își vor aminti atitudinea voastră. O altă modalitate de a crea o impresie bună și de lungă durată este… Citește în continuare A treia regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
A doua regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
Pasul 2- Curtoazie și amabilitate amabilitate, atenție, galanterie, gentilețe, politețe, atitudine binevoitoare, etichetă Folosiți oricare din aceaste caracteristici ale comportamentului uman și cu siguranță clienții se vor întoarce Să încercăm să înțelegem conceptul de curtoazie-amabilitate în ospitalitate sau servicii, prin prisma unor elemente simple ce le întâlnim adesea, încă din propria copilărie. Copiii mici sunt… Citește în continuare A doua regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
Prima regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
PASUL 1- PRIMA IMPRESIE Prima impresie este o imagine rapidă mentală pe care ne-o creăm atunci când întâlnim pentru prima dată o persoană sau o situație. Aceasta include aspectul exterior și acțiunile persoanei: îngrijirea generală, îmbrăcămintea, tonul vocii, atitudinea, limbajul corporal și postura. Toate aceste elemente constituie stilul personal al unui individ. Chiar… Citește în continuare Prima regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre
Cum construim baza unor servicii excelente?
De cele mai multe ori, clienții sunt întâmpinați cu plictiseală, indiferență și chiar grosolănie. Când sunt întâmpinați cu un zâmbet prietenos, sunt încântați. Atunci când aceștia sunt abordați cu o atitudine ajutătoare, este mult mai probabil să le spună prietenilor. Când primesc servicii bune, sunt recunoscători. Oaspeții afacerii tale nu ar trebui să se simtă… Citește în continuare Cum construim baza unor servicii excelente?
Alte 6 fraze periculoase pe care să nu le spuneți niciodată oaspeților afacerii voastre
Continuăm în această săptămână cu frazele pe care nu ar trebui să le spuneți niciodată oaspeților afacerii voastre. Puteți afla care au fost primele 5 fraze periculoase din acest articol. Dacă nu putem controla apariția unor situații delicate ce îl pot nemulțumi pe oaspetele nostru, cu siguranță putem controla cum răspundem clienților care se… Citește în continuare Alte 6 fraze periculoase pe care să nu le spuneți niciodată oaspeților afacerii voastre
5 dintre cele mai periculoase fraze pe care le puteți spune oaspeților afacerii voastre
Nu este un secret faptul că angajații departamentelor care au contact direct cu oaspeții afacerii voastre și responsabilii de relațiile cu clienții se ocupă aproape 80% din timpul lor de mulți clienți supărați. Acest lucru se întâmplă din simplul motiv că trăim într-o era digitală în care majoritatea răspunsurilor pot fi găsite ușor online, iar… Citește în continuare 5 dintre cele mai periculoase fraze pe care le puteți spune oaspeților afacerii voastre
De ce un program Mystery Shopping?
De ce ai nevoie de un Client Misterios în afacerea ta? Proprietarii şi manageri nu pot fi peste tot. Prezenţa continuă în afacere și provocările zilnice din operațional, fie că vorbim de hotel, pensiune, restaurant, magazin, bezinărie, farmacie sau orice alt tip de afacere unde serviciile de calitate sunt esențiale pentru profitul afacerii,… Citește în continuare De ce un program Mystery Shopping?