Crestere Profit, Customer Service, Management industria ospitalității, Training and education

A treia regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre

PASUL 3- ATITUDINEA POZITIVĂ ȘI ÎNCREZĂTOARE ÎN RELAȚIONAREA CU OASPEȚII AFACERII REPREZINTĂ TOTUL

Adesea oamenii nu își vor aminti cum erați îmbrăcat, care era culoarea cămășii voastre sau exact ce cuvinte ați spus, dar cu siguranță își vor aminti atitudinea voastră. O altă modalitate de a crea o impresie bună și de lungă durată este să proiectați constant o atitudine pozitivă. Totul stă în prezentare. Factorul X este reprezentat de atitudinea pe care o proiectați în jurul vostru.

Atitudinea reprezintă totul

Bună sau rea. Fie că este bună sau nepotrivită, este ceea ce oamenii își vor aminti despre voi. Încercați să ține-ți minte că nu veți avea o a doua șansă să interacționați cu oaspeții afacerii voastre. Chiar dacă nu sunteți o persoană mereu jovială și cu energie, puteți exersa să aveți o atitudine pozitivă, iar acest lucru vă va ajuta inclusiv în viața privată. O atitudine deschisă și plină de speranță vă poate duce departe în orice aspect al vieții. Ca să puteți face acest lucru, trebuie doar să începeți să învățați Aprecierea și Recunoștința.

Apreciați Binele în voi și în ceilalți

Să fii recunoscător și aprecierea pot fi ușor învățate doar schimbându-vă modul în care vorbiți cu voi înșivă (acele cuvinte pe care le folosiți de fiecare dată în gândurile voastre). Ne referim inclusiv la acele cuvinte pe care vi le spuneți adesea:

Schimbați

„Nu voi face niciodată acest lucru!”

cu

„Data viitoare voi face lucrurile mai bine.”

 

Același lucru este valabil și pentru cuvintele pe care le folosiți despre clienții voștri:

„Uitați-vă la această doamnă în vârstă. Nu cred că are vreun habar despre televizoare. O să fie greu să mă descurc cu ea „.

Schimbați această mentalitate cu:

” Voi face tot ceea ce îmi stă în putere să îmi ajut clientul. A menționat că nu știe prea multe despre televizoare, așa că voi face tot posibilul să îi explic depre produsele pe care le avem în detaliu. „

Schimbarea modului în care vorbiți cu voi înșivă vă va ajuta să vă apreciați mai mult și mai des, dar și pe cei din jurul vostru.

 

man wearing heather gray crew neck shirt

Deoarece adesea acest mod de a gândi este un obicei format deja, în momentul în care observați că folosiți acest mod negativ de adresare internă, faceți un efort conștient să schimbați procesele de gândire, să vedeți când apar aceste cuvinte și să le corectați rapid, în mod conștient.

 

Credeți în voi

Când veți opri modul negativ de a vorbi cu voi înșivă, veți începe să credeți în voi cu adevărat. Spunându-vă lucruri cum ar fi Nu voi face niciodată acest lucru corect, vă pregătiți pentru eșec. În schimb, dacă modificați gândurile cu „Data viitoare, voi face totul în mod diferit” vă pregătiți pentru succes. Când începeți să credeți în voi, veți începe să vă simțiți mai încrezători. Când vă simțiți mai încrezători, veți începe să proiectați în jur o imagine puternică.

 

three woman sitting smiling inside room

Clienților voștri, le veți proiecta imaginea unei persoane care crede în sine, în compania pe care o reprezintă și în produsele acesteia.

 

Credeți cu tărie că puteți crea o diferență

Când credeți în voi și aveți încredere, în mod natural veți începe să credeți că puteți crea o diferență în viața altora. Când credeți că puteți crea o diferență, veți găsi modalități de a rezolva problema. La locul de muncă, căutați modalități de a crea o diferență prin a fi de ajutor, a vă arăta interesat și cu grijă față de clienții voștri.

 

Păstrați o minte deschisă; Nu folosiți etichete stereotipe pentru oameni

Atunci când angajatul s-a gândit la femeia mai în vârstă, care nu știa ceea ce voia și că îi va fi greu să facă față, accepta o etichetă stereotipă negativă despre persoanele în vârstă, mult înainte de a vorbi cu ea. Acea femeie în vârstă îl putea surprinde. Vă amintiți ce importantă este prima impresie? Stereotipurile pot distorsiona acea primă impresie. Cum v-ați simți să fiți etichetat la rândul vostru?

Când vă schimbați modul de a gândi și veți opri etichetarea celorlalți, veți schimba radical modul în care vă prezentați.

 

Păstrați-vă atitudinea pozitivă

Anumite situații negative pot ușor influența atitudinea cuiva. Dacă v-a supărat cineva
sau vă simțiți stresat, încercați să vă îndepărtați de situație pentru câteva minute. Acest lucru vă va ajuta să vă liniştiţi, iar în plus vă va oferi timp să vă gândiți la situația întâlnită și să puneți lucrurile în perspectivă.

Cel mai bun remediu pentru menținerea unei atitudini pozitive este să aveți grijă din voi în fiecare zi.

Odihniți-vă suficient.

Exersați-vă corpul și mintea.

Mâncați sănătos.

Faceți ceva relaxant.

Faceți ceva doar pentru voi.

Când faceți toate aceste lucruri în fiecare zi, vă va fi mai ușor să rămâneți pozitivi și energici.

 


🎯 SFAT 🎯

Toți ducem cu noi un bagaj emoțional. Când ajungeți la serviciu, lasați la ușă întregul bagaj emoțional.

Nu îi faceți niciodată pe oaspeții voștri și pe colaboratori să sufere pentru că aveți o problemă personală.

Să nu uitați că toți avem probleme. Utilizați perioada pe care trebuie să o petreceți la serviciu pentru a pune deoparte bagajul personal.


 

Scenariul nostru_2

 

Cea mai bună metodă de a proiecta o atitudine pozitivă

În episodul 1 și episodul 2 din scenariul nostru de exemplificare, Maria tocmai era condusă către zona televizoarelor pentru a-l alege pe cel mai potrivit. Angajatul magazinului Gelu o întrebă: „- Este prima dată când veniți a noi?”

Când Maria îi confirmă cu o ușoară mișcare de cap, Gelu zâmbi și continuă cu entuziasm: „Mă bucur că ați venit. Nu numai că oferim cele mai mici prețuri din zonă, dar oferim garanție tuturor produselor cumpărate de la noi.”

Mariei îi plăcea ceea ce auzea. Când ajunseră în zona televizoarelor, Gelu îi spuse: „Vă voi arăta modelele de televizoare pe care le avem și apoi vă răspund cu drag la orice întrebare pe care ați avea-o”.

Gelu a avut răbdare, i-a răspuns la toate întrebările și i-a oferit suficient timp pentru a se hotărî, ajutând-o să facă alegerea potrivită.

Cum s-a simțit clienta?

Maria și-a format o imagine mentală completă și dezvoltată. Deoarece i-a plăcut atitudinea încrezătoare și pozitivă a lui Gelu, Maria a avut încredere să primească sugestii de la acesta.

 


PUNCTE CHEIE

Pasul 3: Atitudinea reprezintă totul

♥♥♥ Atitudinea este totul: bună sau nepotrivită

♥♥♥ Apreciați Binele în voi și în ceilalți

♥♥♥ Credeți în voi

♥♥♥ Credeți cu tărie că puteți crea o diferență

♥♥♥ Păstrați o minte deschisă; Nu folosiți etichete      stereotipe pentru oameni

2 gânduri despre „A treia regulă în relaționarea cu oaspeții afacerii noastre”

Spune-ne ce părere ai

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.