Află gratuit cât de sănătoasă e afacerea ta

Mystery Shopping

 

5-b-mystery-shopping_waiter_customer-copy

  • Sunt oaspeţii tăi întâmpinaţi cu un zâmbet şi li se oferă imediat o masă?
  • Ospătarul le oferă produse noi din meniu sau specialitatea zilei?
  • Sunt oaspeţii tăi satisfăcuţi cu modul în care sunt serviţi şi trataţi?
  • Se întorc oaspeţii tăi constant în restaurantul tău?
  • Ce se întâmplă în restaurant atunci când nu eşti acolo?

Suntem o pereche de ochi şi urechi care observă lucrurile din punctul de vedere a unui client.

Unicul nostru scop este să îţi oferim datele necesare pentru a îmbunătăţi imaginea exterioară a locaţiei, calitatea mâncării şi pentru a verifica atitudinea angajaţilor alături de modul în care aceştia respectă sistemul operaţional al restaurantului.

Te vom informa despre cum ospătarii sau alţi angajaţi ai tăi interacţionează cu oaspeţii restaurantului atunci când nu eşti acolo. O să ştii care angajaţi sunt nerespectoşi sau cei care se comportă ca şi cum nu le-ar păsa de propriul loc de muncă. Una dintre cele mai bune metode să îţi învingi competiţia este să îţi îmbunătăţeşti afacerea. Iar cea mai eficientă metodă de a vedea cum îţi merge restaurantul este să foloseşti serviciile de Mystery Shopping.

Hoppity Group Consulting are un răspuns la toate problemele tale:

pachetele nostre de servicii oferă activităţi de Mystery Visit alături de o evaluare ulterioră a condiţiilor restaurantului şi crearea unor strategii de corectare a acestor probleme pentru a putea pune afacerea înapoi pe drumul cel bun din punct de vedere financiar şi operaţional.

Pachetul complet oferit de Hoppity Group Consulting cuprinde 3 etape importante: observare afacere, măsurarea performanţei şi consultanţă legată de schimbările necesare şi implementarea acestora.

Observare: Pentru a putea rezolva problemele din afacerea ta, trebuie mai întâi să le identifici. O perspectivă din exterior este de cele mai multe ori extrem de valoroasă pentru a identifica problemele locaţiei şi cele ale personalului. În urma colaborării cu noi, vei obţine un raport detaliat şi personalizat care oferă inclusiv soluţii la toate problemele descoperite.

Măsurare: Verificarea restaurantului realizat de cumpărătorii noştri misterioşi îi ajută pe manageri şi proprietari să înţeleagă cu adevărat care este calitatea serviciilor oferite din punctul de vedere al clientului.

Îmbunătățire: Odată ce verificarea este finalizată, Hoppity Group Consulting se va aşeza cu tine la masă şi în loc să îţi sufleci tu mânecile şi să încerci să rezolvi problemele existente, îţi va oferi soluţiile şi modalitatea de implementare necesare ca să îţi îmbunătăţeşti în totalitate afacerea.


De ce ai nevoie de „mystery shopper” (clientul misterios)?

Proprietarii şi manageri nu pot fi peste tot. Prezenţa continuă în restaurant îi face de cele mai multe ori pe proprietari să scape din vedere unele detalii minore sau chiar să nu se mai poată detaşa pentru a observa în ansamblu afacerea. Toate aceste lucruri pot avea un impact negativ asupra experienţei clientului. De acest motiv este necesar să organizezi activităţi de verificare Mystery Shopping.


Cum este alcătuit un raport de Mystery Shopping?

Raportul este alcătuit pe baza experienţei trăite de client din momentul în care a făcut rezervare, a păşit în restaurantul tău până când a plătit şi a părăsit locaţia. Evaluarea se ocupă de următoarele aspecte ale activităţii:

  • Rezervare la telefon
  • Primirea efectuată de host/hostess
  • Ambianţă şi curăţenie
  • Servire
  • Vânzarea tip sugestiv
  • Prezentare
  • Rapiditatea ospătarilor în luarea comenzii, servire, aducerea notei de plată..etc
  • Atitudinea ospătarilor
  • Atenţia către clienţi
  • Furt sau greșeli în nota de plată
  • Calitate mâncare şi băuturi
  • Operativitate per ansamblu

Cât de folositoare sunt aceste rapoarte?

Proprietarii de afaceri HoReca şi mangerii lor folosesc aceste rapoarte pentru a se asigura că angajaţii lor utilizează tehnici de vânzare potrivite pentru produsele din meniu şi adaptate conceptului restaurantului, că oferă servicii de calitate care îi fac pe clienţi să vină înapoi și că mâncarea este de calitate superioară alături de o prezentare corectă .

Dragi proprietari: MAJORITATEA CLIENȚILOR NU SE PLÂNG, EI NU SE MAI ÎNTORC.

Aceştia vor povesti experienţa prietenilor lor, care la rândul lor vor povesti prietenilor. Dacă crezi că toate aceste lucruri le poţi face singur, înseamnă că nu ești un client sau că ai uitat cum este să fii oaspete într-un restaurant. Chiar dacă ai prieteni care vin mereu la tine, nu poti obţine cu adevărat o părere obiectivă. Personalul tău ştiu cine sunt prietenii tăi, iar prietenii tăi s-ar putea să nu fie atât de cinstiţi cu tine pe cât ai crede.


Care este pasul următor după ce raportul verificării „Mystery shopping” este finalizat?

În urma finalizării acestuia, îţi vom explica în detaliu ce ai nevoie pentru a putea atinge standarde mai înalte, să ai creşteri de încasări, să schimbi calitatea mâncării, ale serviciului şi, de asemenea, cum te putem ajuta noi să intri pe calea succesului generator de profit.

Deci ce mai aştepţi? Fă un pas înapoi şi lasă-ne pe noi să muncim pentru tine.

Noi nu vindem iluzii, ci cream soluţii. 

Contactează-ne chiar azi și obține un Voucher pentru o sesiune Gratuită de Mystery Shopping : 0720 796 642 sau office@hoppitygroup.ro

Pentru alte detalii accesează pagina aceasta


O bună gazdă este tot ce aveți nevoie în restaurantul vostru.
Vă ajutăm să deveniți una.

Iată serviciile oferite de partenerul nostru, Mladen. Mulțumim că ne ești alături în crearea unor experiențe inedite!

ACT NOW