Hoppity Group s-a născut din pasiunea unui grup de profesioniști care a înțeles că piața românească este gata pentru o schimbare, că proprietarii de afaceri în servicii și în ospitalitate sunt adesea copleșiți de propria afacere și că nivelul serviciilor oferite este încă scăzut.
Ne aflăm într-o perioadă în care oaspeții sunt instruiți, își doresc experiențe, transpuse în servicii de calitate și doar afacerile bine pregătite pentru acest nou val de cerințe vor supraviețui.
Fondatorii Hoppity Group, cu experiență în industria ospitalității si cu ani numeroşi petrecuți în Statele Unite ale Americii, Italia, Qatar şi Serbia unde au învățat ce inseamnă cu adevărat să aduci profit unei afaceri sau cum să redresezi o afacere în pragul falimentului, aflându-se în postura de client în timpul concediilor petrecute în România au observat existența unui cerc vicios în afacerile HoReCa: proprietarii de afaceri din acest domeniu au angajați nepregătiți si necalificați care nu reusesc sau nu stiu cum să îi facă pe clienți să aleagă restaurantul sau hotelul lor.
Această lipsă de capacitate de menținere sau atragere a clientului se reflectă în încasările sărace de la sfârsitul zilei. Lipsa profitului îşi pune amprenta pe viața profesională si personală a proprietarilor care devin sclavii propriei afaceri şi care se zbat să supraviețuiască în acest domeniu atât de greu şi totuşi atât de simplu.
Prin prisma faptului că aceste afaceri nu generează profit, proprietarii apelează la tehnici de supraviețuire: angajează oameni cât mai puțin pregătiți ca să îi plătească cât mai puțin sau îi exploatează cât mai mult uitând la un moment dat că cea mai importantă unealtă de promovare sunt chiar aceşti angajați.
În momentul în care proprietarii vor realiza cât de important este să ai oameni bine pregătiți, iar angajații vor înțelege că doar o profundă cunoaştere a profesiei aduce mai mulți bani în restaurant şi în propriile buzunare acest cerc vicios se va rupe, iar bunăstarea va pătrunde atât în conturile afacerii cât şi în inimile tuturor celor implicați.
Iar după cum se spune: un Proprietar fericit înseamnă un Angajat fericit, iar un Angajat fericit înseamnă un Proprietar fericit. Simplu, nu?
Acest context al pieței româneşti combinat cu dorința de a îmbunătăți nivelul serviciilor pentru oaspeții afacerilor în servicii și a celor din HoReCa şi de a crea profit pentru proprietarii acestora, alături de o lipsă mare în România a serviciilor de consultanță create în funcție de nevoile fiecărei locații, în funcție de fiecare stadiu al afacerii în parte şi în funcție de problemele reale și verificate ale afacerii respective, a dus la naşterea Hoppity Group, un laborator de standarde în servicii.
Planurile şi ideile noastre nu se referă doar la consultanță pentru cei care vor să crească profitul și să își loializeze oaspeții, dacă vor aplica rețeta noastră de success, ci se referă şi la crearea de traininguri personalizate pentru nevoile locației respective, traininguri de comunicare în limbi străine, alcătuirea de sisteme de proceduri ale standardelor de operare şi servicii de Mystery Shopping pentru ca proprietarii de afaceri să monitorizeze periodic nivelul serviciilor oferite.
Avem un unic scop:
-
FERICIREA ŞI SATISFACȚIA CELOR CARE NE DEVIN CLIENȚI
-
O VIAȚĂ MAI BUNĂ PENTRU EI ŞI FAMILIILE LOR
-
MAI MULT TIMP LIBER
-
MÂNDRIA PROFESIONALĂ A ACESTORA
-
O CREŞTERE ECONOMICĂ CARE VA ASIGURA VIITORUL NOSTRU ŞI AL NEPOȚILOR NOŞTRI.