Pe lângă programele de instruire care îți pot ridica nivelul standardelor de servire și îmbunătățire a activității tale Horeca, oferim servicii indispensabile ce vin în completarea cursurilor noastre.
Pentru a putea vedea care este nivelul standardelor de servire și interacționare cu oaspeții tăi vei avea nevoie de o analiză personalizată a locației tale sau de observarea serviciilor oferite prin sesiunile de Client Misterios.
De asemenea, pe lângă cursurile oferite poți beneficia de crearea unor standarde clare de operare care să ofere posibilitatea echipei tale să ofere aceeași experiență oaspetelui tău: crearea unui Manual Standard de Operare este produsul potrivit.
Să nu uităm că mulți investitori în Horeca nu au experiență în domeniul ospitalității. Pentru aceștia și nu numai, în urma numeroaselor cereri, am creat Programul Hoppity All inclusive și Programul Proprietarul fericit. În anumite cazuri, sesiunile de coaching și consultanță se pot desfășura online.
Vă puteți bucura de flexibilitatea noastră în crearea unor programe adaptate nevoilor locației tale. Te poți inspira din tabelul prezentat mai jos și contactează-ne dacă ai alte idei de personalizare ce pot ajuta restaurantul sau hotelul tău.