Prima săptămână a școlii de manageri de restaurant a fost una intensă și plină de sfaturi la obiect. Dacă respectați și vă implicați în punerea în aplicare a acestor sfaturi cu siguranță veți conduce restaurantul vostru la succes, iar angajații vor participa alături de voi la crearea unei locații une clienții dau năvală.
Săptămâna ce urmează vom veni cu câteva sfaturi ce vor contura imaginea managerului de restaurant perfect.
Lunea începe cu un sfat care pare simplu, dar care cere atâtea resurse să fie pus în aplicare. Așadar, o lacrimă de sfat pentru managerii și proprietarii de restaurante:
CREAȚI O BAZĂ DE DATE CU CLIENȚI FIDELI
Știați că oaspeții fideli ai restaurantului vostru cheltuiesc cu un procent de 67% mai mare decât clienții noi?
Să aveți o listă mare de clienți fideli este foarte important pentru restaurantul vostru deoarece aceștia sunt o reclamă umblătoare și vorbitoare pentru voi. Dacă vă gandeați să cheltuiți sume uriașe pentru reclame la radio, Tv, media sau pe stradă, trebuie să vă opriți imediat și să vă ocupați cu adevarat de oaspeții fideli.
Dacă le oferi o experiență de neuitat, vor vorbi despre restaurantul tău, vor povesti prietenilor, vor pune o poză online sau vor da check in pe Facebook.
Și așa deodata restaurantul tău este faimos.
Așadar ca să fii un manager de top trebuie să cunoști în profunzime ce înseamnă customer service și grija față de client, și să fii în permanentă legătură cu ce vor clienții tăi. Iar dacă nu ești sigur cum să o faci, cere ajutorul profesioniștilor ce pot să te învețe pe tine și echipa ta cum să evoluezi de la gestionar restaurant, la Leader Restaurant. Succes.
Dacă îți dorești să afli mai multe, citește și sfaturile de săptămâna trecută aici: Back to school 1, Back to school 2, Back to school 3, Back to school 4, Back to school 5.