Management industria ospitalității

Cum te ajută organizarea de traininguri interesante pentru personalul de restaurant?

Iată că este marți și suntem în cea de-a doua zi de școală. De aceea, continuăm cu a doua lacrimă de sfat: Sfat 2

Creați sau organizați programe de training

Un leader care este preocupat de dezvoltarea abilităților profesionale ale angajaților, comunică acestora că apreciează munca depusă și atașamentul față de afacere, dar mai ales, le transmite că își dorește ca aceștia să facă parte din echipă cât mai mult timp. De aceea, asigură-te că organizezi programe folositoare pentru ospătari, bucătari și barmani.

Dar atenție: angajații tăi sunt persoane creative care muncesc într-un ambient haotic și unde este mult de lucru constant.

Deci, în loc să îi trimiți la un plictisitor curs teoretic despre customer service, încearcă să găsești căi noi de a-i inspira. Cum ar fi, de exemplu, să inviți un barman să le arate trucuri noi și interesante pentru a crea cocktail-uri fantastice.

Sau contractează specialiști în customer service pentru a crea programe personalizate și interactive ce îi pun pe ospătari față în față cu diverse situații dificile. Caută traininguri de scurtă durată, care să se potrivească activităților zilnice în restaurant și care să nu fie plictisitoare.

Suntem siguri că vei găsi ceva ajutor cu un pic de ajutor și inspiratție. De aceea, încheiem a doua zi de școală a managerilor cu urări de Baftă și Inspirație.

Iar dacă vrei să revezi primul sfat al săptămânii, intră pe  Back to school 1.

Spune-ne ce părere ai

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.