Management industria ospitalității

Tu cum îți motivezi echipa din restaurant?

Astăzi începe școala. Ce fericire, ce emoții, ce trăiri, ce amintiri ce ne vor urma de-a lungul vieții. Dar școala nu începe doar pentru copii, adulții încep și ei o nouă toamnă a vieții lor.

De aceea, ne-am propus ca saptămâna aceasta să ne adresăm managerilor de restaurante cu un set de sfaturi utile ce îi vor ajuta să aibă rezultate din ce în ce mai bune cu echipele ce le conduc.

Să nu uităm că rolul unui manager de restaurant este foarte important deoarece managerul reprezintă acel personaj cheie ce unește dorința oaspetelui cu cea a proprietarul, mijlocește relația proprietar- ospătar, instruiește și inspiră, stabilește pulsul zilei și al afacerii.

Nu este ușor, dar nici complicat. Trebuie să existe un ingredient esențial: Dorința.

Astăzi este Luni, deci vom oferi prima lacrima de ajutor: SFATUL 1.

Motivează, motivează, motivează

Pentru mulți dintre noi, banii sunt un factor motivațional extrem de puternic: vrem să fim plătiți pentru munca depusă. Si este foarte normal. Cu toate acestea, nu multe restaurante își permit să își plătească angajații cu sume colosale.

Din acest motiv ca manger, trebuie să cauți alte modalități de motivare pentru ca ospătarii să stea alături de tine și să muncească din greu. Devino un model de urmat și arată-le că îi apreciezi pe fiecare dintre ei fără excepție folosind următoarele elemente motivaționale:

– adu-ți aminte fiecare zi de naștere și sărbătorește-o

– nu uita să spui „Mulțumesc!”

– încurajează prietenia dintre ei și evenimentele sociale

– încurajează feedback-ul din partea lor

– acceptă greșelile ce pot avea loc.

Ne regăsim marți la Sfatul 2.

Spune-ne ce părere ai

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.