Crestere Profit, Management industria ospitalității, Munca în echipă

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 8

Săptămâna aceasta încercăm să le aducem aminte managerilor de restaurante importanța delegării. Picătura de sfat în această perioadă este:

ÎNVĂȚAȚI SĂ PRIVIȚI ÎN ANSAMBLU ACTIVITATEA VOASTRĂ

Ce trebuie făcut zi de zi, săptămână de săptămână sau an de an în restaurantul vostru?

Trebuie să înțelegeți că doar prin prisma faptului că un lucru trebuie să fie făcut, nu înseamnă că este obligatoriu să-l faceți voi. Este extrem de important să știți cum să împărțiți responsabilitățile în echipă, să înțelegeți ce puteți faceți voi, ce știți să faceți și ce este necesar să îi lăsați pe alții să facă.

Din dorința ca totul să meargă ca pe roate, managerii sau gestionarii activităților Horeca uită să delege, uită să aibă încredere în echipă că vor face o treabă bună. Fiecare persoană din echipă trebuie să aibă rolul său bine determinat și hotărât de către manager.

Restaurantul este ca o mașină care funcționează cu mai multe rotițe, nu doar cu o rotiță ce împinge totul înainte.

Baftă în asumarea rolului de Leader.

Spune-ne ce părere ai

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.