Săptămâna aceasta încercăm să le aducem aminte managerilor de restaurante importanța delegării. Picătura de sfat în această perioadă este:
ÎNVĂȚAȚI SĂ PRIVIȚI ÎN ANSAMBLU ACTIVITATEA VOASTRĂ
Ce trebuie făcut zi de zi, săptămână de săptămână sau an de an în restaurantul vostru?
Trebuie să înțelegeți că doar prin prisma faptului că un lucru trebuie să fie făcut, nu înseamnă că este obligatoriu să-l faceți voi. Este extrem de important să știți cum să împărțiți responsabilitățile în echipă, să înțelegeți ce puteți faceți voi, ce știți să faceți și ce este necesar să îi lăsați pe alții să facă.
Din dorința ca totul să meargă ca pe roate, managerii sau gestionarii activităților Horeca uită să delege, uită să aibă încredere în echipă că vor face o treabă bună. Fiecare persoană din echipă trebuie să aibă rolul său bine determinat și hotărât de către manager.
Restaurantul este ca o mașină care funcționează cu mai multe rotițe, nu doar cu o rotiță ce împinge totul înainte.