Management industria ospitalității

Patru întrebări prin care afli încotro merge echipa ta

Succesul echipei tale depinde  mult de munca în aceeaşi direcţie, nu doar de munca grea. Ca să îi poţi avea pe toţi din echipă concentraţi pe obiectivul echipei asigură-te că poţi răspunde cu „da” următoarelor întrebări:

 

Sunt obiectivele echipei tale realiste?

Dacă ai obiective care par nerealiste, echipa ta îşi va lua zborul imediat.

Crează un plan de atingere a obiectivelor și fă-ţi timp să explici echipei raționamentul din spatele acestuia. Cere-le părerea despre aceste obiectivele, precum și despre planul creat pentru a le atinge.

 

Investeşti timp în instruire pentru a-ţi atinge obiectivele?

Obiectivele vin la pachet cu un preț. Atingerea lor nu este ieftină. Trebuie să fii dispus să investeşti în angajaţii tăi cu scopul de a-i direcţiona către obiectivele propuse. Dacă ai un restaurant și îți setezi ca obiectiv creşterea bonului mediu, de exemplu, oferă ospătarului tău training care îl învaţă abilităţile de care are nevoie pentru a avea succes.

Trainingul nu îmbunătăţeşte doar şansele ca o echipă să îşi atingă obiectivele, dar trimite de asemenea un mesaj angajaţilor că investeşti în succesul lor.


Sunt obiectivele tale împărţite în sarcini mai mici?

Angajaţii tăi vor accepta mai uşor obiectivele echipei atunci când au o imagine clară a modului în care vor contribui la acestea. Ca un lider al echipei, depinde de tine să faci legătura între ce un membru ar trebui să facă şi ce poate face în realitate.

Dă fiecărui angajat- sau chiar grupurilor mici de angajaţi – sarcini clare legate de obiectivele echipei lor. Pe măsură ce angajaţii finalizează cu succes sarcinile mai mici, adaugă alte sarcini care se bazează pe succesele anterioare.

 

Oferi stimulente pentru atingerea obiectivelor echipei?

Să oferi stimulente angajaţilor restaurantului poate fi delicat. Trebuie să găseşti echilibrul corect astfel încât să creezi impact fără ca lucrurile să fie plictisitoare.

Un mod de a face ca lucrurile să fie interesante este să legi stimulentele de obiectivele echipei. Acest lucru este important mai ales pentru obiectivele de vânzare. Foloseşte şedinţele cu angajaţii pentru a sărbători succesul şi asigură-te că le recunoşti meritele angajaţilor şi în privat.

 

Spune-ne ce părere ai

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.