-
Sunt oaspeţii tăi întâmpinaţi cu un zâmbet şi li se oferă asistență?
-
Echipa ta le oferă produse noi sau complementare?
-
Sunt oaspeţii tăi satisfăcuţi cu modul în care sunt trataţi?
-
Se întorc oaspeţii tăi constant în afacerea ta, fie că ai un simplu magazin sau un hotel mare ?
-
Ce se întâmplă atunci când nu eşti acolo ca antreprenor?
Suntem o pereche de ochi şi urechi care observă lucrurile din punctul de vedere al unui client.
Unicul nostru scop este să îţi oferim datele necesare pentru a îmbunătăţi imaginea exterioară a locaţiei, calitatea produsului tău şi pentru a verifica atitudinea echipei alături de modul în care aceştia respectă sistemul operaţional al afacerii.
Te vom informa despre cum echipa ta interacţionează cu oaspeţii afacerii atunci când nu eşti acolo. O să ştii care membrii ai echipei sunt nerespectoşi sau cei care se comportă ca şi cum nu le-ar păsa de propriul loc de muncă. Una dintre cele mai bune metode să îţi învingi competiţia este să îţi îmbunătăţeşti afacerea.
Iar cea mai eficientă metodă de a vedea cum îţi merge afacerea este să foloseşti serviciile de Mystery Shopping.
––––––––––––––––––––––––––––––––-
––––––––––––––––––––––––––––––––-
Hoppity Group are un răspuns la toate problemele tale:
Pachetele nostre de servicii oferă activităţi de Mystery Visit alături de o evaluare prealabilă a standardelor de calitate şi crearea unor strategii de corectare a acestor probleme pentru a putea pune afacerea înapoi pe drumul cel bun din punct de vedere financiar şi operaţional.
Pachetul complet oferit de noi cuprinde 3 etape importante: observare, măsurare a performanţei şi consultanţă legată de schimbările necesare şi implementarea acestora.


Observare: Pentru a putea rezolva problemele din afacerea ta, trebuie mai întâi să le identifici. O perspectivă din exterior este de cele mai multe ori extrem de valoroasă pentru a identifica problemele locaţiei şi cele ale personalului. În urma colaborării cu noi, vei obţine un raport detaliat şi personalizat care oferă inclusiv soluţii la toate problemele descoperite.


Măsurare: Verificarea locației realizată de cumpărătorii noştri misterioşi îi ajută pe manageri şi proprietari să înţeleagă cu adevărat care este calitatea serviciilor oferite din punctul de vedere al clientului.



