Află gratuit cât de sănătoasă e afacerea ta

DE CE LIMBI STRĂINE?

Este întodeauna mai simplu și mai ieftin să îi oferi clientului tău o experiență plăcută decât să cheltuiești bani să găsești unul nou.

CLIENŢII LOIALI VOR VORBI DESPRE TINE GRATIS.

Investiția în cursuri și traininguri de comunicare în limbi străine, o necesitate pentru industria ospitalității!!!

Cât te costă un angajat neinstruit? Ce pierderi are firma ta când angajații tăi nu știu să comunice cu toți clienții tăi? Când din cauza stângăciei în comunicare, clienții străini vor gasi un alt restaurant să se simtă ca acasă. De ce acasă? În primul rând că sunt departe de casă și cu siguranță vor dori să găsescă un loc care să le aducă aminte de locurile unde s-au născut. În al doilea rând, pentru că acasă sunt înțeleși când vorbesc. Și iată cum i-ai pierdut.

Îți propun o situație care te va ajuta să înțelegi mai bine exact riscurile la care te supui când nu ai angajați vorbitori fluenți de limbi străine.

Imaginează-ți că ești în vacanță sau pentru afaceri în Dubai. Nu vorbești nici o limbă străină în afară de română. Este prima ta seară acolo și mergi să iei masa la restaurant. Nu înțelegi foarte bine informațiile din menu, dar ospătarul care te servește aflând că ești din România începe să vorbească cu tine în limba română. Ești șocat, dar atât de fericit.

Comanzi mâncare, iar ospătarul îți explică ingredientele, modul de preparare, dacă e un fel de mâncare picant sau nu, dacă conține ingrediente la care tu ești alergic, îți recomandă băutura potrivită la acest fel de mâncare, iar la final îți povestește despre ce deserturi minunate au și ce băuturi digestive poți gusta. Înainte de a pleca, îți spune ce poți vizita a doua zi și ce preparate te așteaptă în același restaurant în ziua următoare la prânz.

Ce vei face în acest caz, a doua zi, după vizita în oraș?
Vei merge să iei masa în același restaurant sau nu? Dacă răspunsul este da, întrebarea  mea este de ce? Pentru că ai putut comunica în limba ta maternă? Pentru că ospătarul a reușit să poarte o conversație în română ce depășește nivelul de bază? Pentru că te-a făcut să te simți ca acasă?

Iar acum, a doua întrebare este: crezi că patronul acelui restaurant va fi fericit că vii înapoi să manânci la el? Va aprecia faptul că a investit în calificarea angajaților lui, știind că în acel oraș vin aproape 800.000 vizitatori pe an, iar numărul companiilor străine sunt într-un procent de 63% din totalul firmelor naționale? Cu siguranță este mulțumit de investiția lui. Cu siguranță este un patron care a înțeles că ospătarii sunt cei care pot aduce înapoi clienții străini. Acest lucru trebuie să-l înțelegi și tu, dacă ești proprietar de restaurant sau alt tip de afacere HoReCa.

Un personal neinstruit este un obstacol în atingerea profitului pe care ți-l dorești.

Ai însă o soluție foarte simplă: cheamă-ne pe noi!

Vom verifica nivelul de cunoștințe limbi străine ale personalului tău într-un mod interactiv și plăcut, apoi vom crea doar cursuri necesare nevoilor afacerii tale. Vom colabora îndeaproape cu tine sau echipa ta pentru a afla ce trebuie exact angajații tăi să cunoască într-o limbă străină, cum sunt engleza sau italiana, atunci când interacționează cu un client.

Deşi poate la prima vedere ţi-ar putea părea fără rost să investeşti o parte din profitul firmei în perfecţionarea oamenilor care lucrează pentru tine, reconsideră-ţi opinia.

Dacă ţinteşti să ai o afacere de succes, este necesar să dezvolţi aria de cunoaştere a angajaţilor.

Un personal neinstruit va fi cu siguranţă o piedică în calea performanţelor restaurantului.poza lb straine Gondola
Citește mai mult despre ofertele noastre comunicare limbi străine…….

Organizează acum traininguri limbi străine pentru angajații tăi

Primul pas este să ne contactezi la numărul +0737 911 104 sau email office@hoppitygroup.com și să ne povestești despre angajații tăi  și restaurant. Putem stabili o întâlnire fără nici o obligație din partea ta. Dacă afli că suntem potriviți pentru afacerea ta, și vei afla cu siguranță, îți explicăm cum o să-i transformăm pe angajații tăi în unealta ta Numărul 1 de marketing.

Sună-ne acum! Nu aștepta până o să începi să pierzi bani din cauza lor.


		

O bună gazdă este tot ce aveți nevoie în restaurantul vostru.
Vă ajutăm să deveniți una.

Iată serviciile oferite de partenerul nostru, Mladen. Mulțumim că ne ești alături în crearea unor experiențe inedite!

ACT NOW

%d blogeri au apreciat asta: