Idei și sfaturi Horeca

Mystery Shopping

De ce un program Mystery Shopping?

De ce ai nevoie de un Client Misterios în afacerea ta?   Proprietarii şi manageri nu pot fi peste tot.   Prezenţa continuă în afacere și provocările zilnice din operațional, fie că vorbim de hotel, pensiune, restaurant, magazin, bezinărie, farmacie sau orice alt tip de afacere unde serviciile de calitate sunt esențiale pentru profitul afacerii,… Citește în continuare De ce un program Mystery Shopping?

Customer Service, Fidelizare Clienti, Management industria ospitalității

7 paşi pentru a elimina plângerile şi a creşte fidelizarea clienţilor în afacerile hoteliere

În articolul de astăzi vă prezentăm 7 paşi simplii pe care orice proprietar de hotel în industria ospitalităţii îi poate aplica cu resurse minime, dar cu rezultate maxime.   1. Promiteţi doar ce puteţi respecta   Verificați detaliat toate materialele de promovare. Acestea trebuie să fie exacte și să corespundă cu realitatea. Evitați utilizarea cuvintelor… Citește în continuare 7 paşi pentru a elimina plângerile şi a creşte fidelizarea clienţilor în afacerile hoteliere

Management industria ospitalității

Cum gestionăm şi evităm plângerile oaspeţilor în afacerile hoteliere

În industria serviciilor, cum este turismul, este inevitabil ca un oaspete să nu se plângă. Ce îi diferenţiază pe profesionişti de amatori este modul în care plângerile sunt gestionate. Nu toţi oaspeţii nemulţumiţi se va plânge. Din acest motiv, orice mică reclamaţie trebuie să fie văzute ca o resursă valoroasă de informaţii despre posibile situaţii care… Citește în continuare Cum gestionăm şi evităm plângerile oaspeţilor în afacerile hoteliere

Management industria ospitalității

Patru întrebări prin care afli încotro merge echipa ta

Succesul echipei tale depinde  mult de munca în aceeaşi direcţie, nu doar de munca grea. Ca să îi poţi avea pe toţi din echipă concentraţi pe obiectivul echipei asigură-te că poţi răspunde cu "da" următoarelor întrebări:   Sunt obiectivele echipei tale realiste? Dacă ai obiective care par nerealiste, echipa ta îşi va lua zborul imediat.… Citește în continuare Patru întrebări prin care afli încotro merge echipa ta

Management industria ospitalității, Mystery Shopping

De ce Mystery Shopping?

  Chiar acum un client interacționează cu afacerea ta, îți caută hotelul sau restaurantul online, stă de vorbă cu cineva din cadrul companiei tale.  Va fi experiența lor cea pe care ai visat-o, pe care ți-ai imaginat-o, cea care reflectă valorile tale și promisiunile făcute? Vor fi ei satisfăcuți, vor deveni loiali afacerii tale, se… Citește în continuare De ce Mystery Shopping?

Abilitati Angajati Salon, Customer Service

Tehnica farfuriei pentru ospătari.

A băga sau a nu băga degetul în farfurie. În industria restaurantelor, există multe reguli scrise, dar și multe reguli nescrise. Una dintre regulile de bază ale industriei, este igiena. Că vorbim de igiena corporală, a părului sau de igiena alimentelor, totul se reduce la servirea în condiții de siguranță către populație a preparatelor culinare… Citește în continuare Tehnica farfuriei pentru ospătari.

Management industria ospitalității

Colaborarea cu Ioana Hotels, Sinaia

Iată că s-a împlinit un an de la începerea colaborării cu Ioana Hotels din Sinaia si Restaurantul Forest. Au fost zile bune, au fost zile mai puțin bune, au fost zile în care am învățat de la ei și zile în care au învățat de la noi. Important este că împreună am fost mai puternici… Citește în continuare Colaborarea cu Ioana Hotels, Sinaia

Management industria ospitalității, Training and education

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 10

Iată că săptămâna aceasta ne întoarcem cu o lacrimă de sfat esențial pentru managerii care doresc să devină adevărați Leaderi în restaurantul pe care îl gestionează. Dacă nu ați avut ocazia să citiți sfaturile noastre din alte săptămâni, vă invităm să le găsiți aici și să vă inspirați pentru a vă îmbunătății activitatea de zi… Citește în continuare Managerii de restaurante încep școala. Back to school 10

Management industria ospitalității, Munca în echipă

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 9

Iată că venim și în acestă săptămână cu o lacrimă de sfat pentru manageri de restaurante care își doresc să fie mai eficienți, mai stăpâni pe situație, iar într-un final să devină niște adevărați lideri pentru angajații lor și pentru afacerea pe care o conduc. Dacă nu ați reușit să citiți toate sfaturile noastre le… Citește în continuare Managerii de restaurante încep școala. Back to school 9

Crestere Profit, Management industria ospitalității, Munca în echipă

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 8

Săptămâna aceasta încercăm să le aducem aminte managerilor de restaurante importanța delegării. Picătura de sfat în această perioadă este: ÎNVĂȚAȚI SĂ PRIVIȚI ÎN ANSAMBLU ACTIVITATEA VOASTRĂ Ce trebuie făcut zi de zi, săptămână de săptămână sau an de an în restaurantul vostru? Trebuie să înțelegeți că doar prin prisma faptului că un lucru trebuie să… Citește în continuare Managerii de restaurante încep școala. Back to school 8

Management industria ospitalității

De ce managerii de restaurant trebuie să angajeze oamenii potriviți?

  Suntem la al doilea sfat al săptămânii pentru managerii de restaurant care se simt poate încărcați de toate îndatoririle ce le au în locația ce o gestionează. Una din soluțiile cele mai simple, dar extrem de importante pentru ca restaurantul să funcționeze la parametrii doriți este să: ANGAJAȚI PERSOANELE POTRIVITE Atunci când angajați în… Citește în continuare De ce managerii de restaurant trebuie să angajeze oamenii potriviți?

Management industria ospitalității

Cât de necesară este o listă a clienților fideli pentru restaurante?

Prima săptămână a școlii de manageri de restaurant a fost una intensă și plină de sfaturi la obiect. Dacă respectați și vă implicați în punerea în aplicare a acestor sfaturi cu siguranță veți conduce restaurantul vostru la succes, iar angajații vor participa alături de voi la crearea unei locații une clienții dau năvală. Săptămâna ce… Citește în continuare Cât de necesară este o listă a clienților fideli pentru restaurante?

Management industria ospitalității

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 5

Ziua de vineri se încheie cu o nouă lacrimă de sfat pentru managerii de restaurante ce doresc echipe bune, ce doresc rezultate și o creștere a încasărilor în locația lor. Așadar iată sfatul numărul 5: Iubește cifrele, împrietenește-te cu ele cât mai rapid Care produse din meniu îți dau bătăi de cap și nu se… Citește în continuare Managerii de restaurante încep școala. Back to school 5

Management industria ospitalității, Reducere costuri în restaurant

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 4

Ziua de joi vine cu sfat foarte interesant pentru managerii de restaurante ce își doresc echipe motivate și de lungă durata. Iată o altă lacrimă de sfat 4: Fii un mare fan al tehnologiei Folosirea tehnologiei în restaurantul tău nu este o chestiune de lux. Să ai un sistem de rezervări, de comandă, cele de… Citește în continuare Managerii de restaurante încep școala. Back to school 4

Management industria ospitalității

Managerii de restaurante încep școala. Back to school 3

Iată că ziua de miercuri începe în forță cu o altă lacrimă de sfat pentru managerii de restaurante ce doresc să își păstreze echipa, atât de importantă pentru bunul mers al afacerii, motivată și dornică de muncă. Așadar, venim azi cu Sfatul 3:             Învață cum să faci față presiunii și stresului Telefonul îți sună,… Citește în continuare Managerii de restaurante încep școala. Back to school 3

Management industria ospitalității

Cum te ajută organizarea de traininguri interesante pentru personalul de restaurant?

Iată că este marți și suntem în cea de-a doua zi de școală. De aceea, continuăm cu a doua lacrimă de sfat: Sfat 2 Creați sau organizați programe de training Un leader care este preocupat de dezvoltarea abilităților profesionale ale angajaților, comunică acestora că apreciează munca depusă și atașamentul față de afacere, dar mai ales,… Citește în continuare Cum te ajută organizarea de traininguri interesante pentru personalul de restaurant?

Management industria ospitalității

Tu cum îți motivezi echipa din restaurant?

Astăzi începe școala. Ce fericire, ce emoții, ce trăiri, ce amintiri ce ne vor urma de-a lungul vieții. Dar școala nu începe doar pentru copii, adulții încep și ei o nouă toamnă a vieții lor. De aceea, ne-am propus ca saptămâna aceasta să ne adresăm managerilor de restaurante cu un set de sfaturi utile ce… Citește în continuare Tu cum îți motivezi echipa din restaurant?

Management industria ospitalității

Cum să rezolvați problemele cu clienții dificili

Având un restaurant nu este o treabă ușoară. Te găsești în fiecare zi față în față cu multe PROVOCĂRI. Una dintre aceste provocări sunt așa numiții clienți dificili. Astăzi as vrea sa va povestesc cum să rezolvați situațiile cu clienții dificili. Mulți proprietari si manageri de restaurant mă intrebă cum să scape de clinții dificili.… Citește în continuare Cum să rezolvați problemele cu clienții dificili

Fidelizare Clienti, Management industria ospitalității

De ce 1 și 8 Martie sunt foarte importante pentru restaurantul tău?

Începutul lunii martie este întotdeauna o ocazie foarte bună pentru proprietarii de restaurante să continue fluxul de clienți și încasări de la mijlocul lunii februarie crescându-și astfel profitul și succesul restaurantului lor. Proprietarii de restaurante au în această perioadă oportunitatea ca cei care le calcă pragul să le devină clienți loiali. Prima oportunitate vine chiar pe… Citește în continuare De ce 1 și 8 Martie sunt foarte importante pentru restaurantul tău?

Crestere Profit, Management industria ospitalității

Cum să faci profit în lunile Februarie și Martie în restaurantul tău.

O afacere înfloritoare, clienți mulțumiți, patroni și echipă fericită. Suntem in luna februarie, denumită și Luna Iubirii, iar luna martie, cea a Primăverii se apropie cu pași repezi. Este perioada în care orice restaurant, hotel, pensiune are șansa să facă profit, să atragă clienți noi și să îi fidelizeze pe cei vechi. Dar această șansă… Citește în continuare Cum să faci profit în lunile Februarie și Martie în restaurantul tău.